Podpora TeamViewer
Podporu našich aplikací na počítači uživatele postytujeme prostřednicvím vzdáleného
připojení k počítači uživatele. Pro poskytování podpory používáme výhradně program
TeamViewer. Pokud máte zájem o podporu kontaktujte nás a domluvte
si termín, kdy se Vám budeme věnovat. Telefonní číslo a naši pracovní
dobu najdete na stránce s kontakty.
-
Pokud potřebujete pomoc při instalaci programu, přihlaste se k počítači jako ADMINISTRÁTOR. Do CD nebo DVD mechaniky počítače vložte instalační disk. Pokud máte instalační sadu na FLASH disku, vložte jej do počítače.
-
Pokud potřebujete pomoc s obsluhou programu, přihlaste se k počítači jako běžný
uživatel.
-
Na konci této stránky je odkaz pro stažení programu TeamViewer. Klikněte na odkaz
a stáhněte si program například na plochu, kde jej snadno najdete.
-
Program lze spustit, aniž by bylo jej bylo nutno instalovat. Spusťte program. Po
spuštění programu se zobrazí následující okno:
-
Klikněte na tlačítko "Spustit". Dále může být zobrazeno hlášení operačního
systému Windows, zda souhlasíte se spuštěním programu. Potvrďte, že ano.
-
Otevře se okno programu TeamViever
-
Zatelefonujte nám a sdělte nám "Vaše ID" a "Heslo", pomocí kterého
se k počítači připojíme. Po ukončení pomoci program ukončíte a k Vašemu počítači
se již nebudeme moci připojit.
Team viewer Quick support