Podpora TeamViewer

Podporu našich aplikací na počítači uživatele postytujeme prostřednicvím vzdáleného připojení k počítači uživatele. Pro poskytování podpory používáme výhradně program TeamViewer. Pokud máte zájem o podporu kontaktujte nás a domluvte si termín, kdy se Vám budeme věnovat. Telefonní číslo a naši pracovní dobu najdete na stránce s kontakty.

  • Pokud potřebujete pomoc při instalaci programu, přihlaste se k počítači jako ADMINISTRÁTOR. Do CD nebo DVD mechaniky počítače vložte instalační disk. Pokud máte instalační sadu na FLASH disku, vložte jej do počítače.

  • Pokud potřebujete pomoc s obsluhou programu, přihlaste se k počítači jako běžný uživatel.

  • Na konci této stránky je odkaz pro stažení programu TeamViewer. Klikněte na odkaz a stáhněte si program například na plochu, kde jej snadno najdete.

  • Program lze spustit, aniž by bylo jej bylo nutno instalovat. Spusťte program. Po spuštění programu se zobrazí následující okno:

    Spuštění programu

  • Klikněte na tlačítko "Spustit". Dále může být zobrazeno hlášení operačního systému Windows, zda souhlasíte se spuštěním programu. Potvrďte, že ano.

  •  Otevře se okno programu TeamViever

    TeamViewer - přihlašovací údaje

  • Zatelefonujte nám a sdělte nám "Vaše ID" a "Heslo", pomocí kterého se k počítači připojíme. Po ukončení pomoci program ukončíte a k Vašemu počítači se již nebudeme moci připojit.

 

Team viewer Quick support